M16.DOSET DARAAMMMMMMM

مدار گنگ**

lk گناه من بزرگ بود

دوست داشتن تو

جهنمم شد دنیا

اعتراف میکنم

من

به 

تو

با

ختم

اما

شادم

چون

به فقط

تو باختم

در حاشیه نسیتم چون در دو قدمی تو همین جایی نفس می کشم که تو نفس میکشی 



نظرات شما عزیزان:

reyhane
ساعت17:05---27 آبان 1394
سلام ابجیا و داداشا.خوبین؟خوش حالم برگشتمو باز میبینمتون.هرچند رو بعضی لینکای دوستان که کلیک میکنم دیگه تو جمعمون نیستن.من یه مهمونی خداحافظی دارم و دعوتنامه فرستادم براتون.قدمتون سرچشم با نفس های اخرم.

ريحانه
ساعت11:31---5 تير 1394
وب قشنگي داري

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









тαɢε:
پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:, 1:0 ❥✯.BA.❤.RAN.✯❥
- Online Support by www.1abzar.com --->

پشتیبانی